Η Audi παραδέχεται ότι έχει δημιουργήσει ψεύτικους αριθμούς πλαισίου

Για χρόνια, η Audi έχει πλαστογραφήσει τους αριθμούς πλαισίου των δοκιμαστικών αυτοκινήτων και έτσι παρεμπόδισε την έρευνα του σκανδάλου των καυσαερίων στην Κορέα. Τα γεγονότα φαίνεται να  ελέγχονταν από τη Γερμανία.

Για χρόνια, η Audi παραποιούσε τους αριθμούς πλαισίου και  τα αρχεία δοκιμών για την ταξινόμηση αυτοκινήτων στη Νότια Κορέα παρεμποδίζοντας την έρευνα για το σκάνδαλο των καυσαερίων στην Κορέα. Η θυγατρική της Volkswagen δεν μπορούσε να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων, αναφέρει η γερμανική εφημερίδα Süddeutsche Zeitung (SZ) βασιζόμενη σε εσωτερική έκθεση ελέγχου Audi. Η εταιρεία είχε καταχραστεί την καταχώρηση των τύπων αυτοκινήτων με ψευδείς πληροφορίες.

Ως εκ τούτου, η Audi κατάφερε  στη Νότια Κορέα με ψευδή στοιχεία να επιτύχει την έγκριση τύπων αυτοκινήτων, τα οποία διαφορετικά δεν θα είχαν λάβει την απαραίτητη άδεια. Η εισαγγελία  Μονάχου ΙΙ διερευνά, όπως και στο σκάνδαλο της  diesel gate, τώρα και στην περίπτωση αυτή για υποπτευόμενη απάτη.

Επίπεδα ρύπανσης και  κατανάλωση καυσίμων που επηρεάζονται

Στη Νότια Κορέα, τα δικαστήρια έχουν ήδη αποφανθεί επί της υπόθεσης. Μέτρα σχετικά με το προσωπικό ήταν επίσης μία συνέπεια, όπως επιβεβαίωσε η Audi. Η ίδια η εταιρεία  «ανακάλυψε τα λάθη». Ο τοπικός πάροχος υπηρεσιών, ο οποίος εργαζόταν για τα εμπορικά σήματα του Ομίλου στην Κορέα, έχει αντικατασταθεί. Ωστόσο, τα γεγονότα ελέγχονταν προφανώς από τη Γερμανία. Οι εργαζόμενοι στην Ingolstadt και στο Neckarsulm έχουν χειραγωγήσει τα πρωτόκολλα δοκιμών, γράφει η SZ.

Η έκθεση αναφέρει ότι οι ρυπογόνες τιμές και η κατανάλωση καυσίμων επηρεάστηκαν από την παράνομη πράξη. Τα δεδομένα των δοκιμών και τα διανυθέντα χιλιόμετρα των εν λόγω αυτοκινήτων χειραγωγήθηκαν, ώστε να φαίνεται ότι  τηρούνταν οι νόμιμες προϋποθέσεις . Σε 18 περιπτώσεις καταχωρήθηκε  λάθος αριθμός πλαισίου στην αναφορά δοκιμών. Τα έγγραφα έπειτα εστάλησαν στη Νότια Κορέα.

Η Audi δεν ενημέρωσε την εισαγγελία

Σύμφωνα με την έκθεση, τα έγγραφα που οδήγησαν στη νέα διαδικασία έρευνας έπεσαν στα χέρια μιας επιδρομής ελέγχου τον Μάρτιο του 2017 στα κεντρικά γραφεία της Audi στην Ingolstadt. Η ίδια η θυγατρική της VW δεν κινητοποιήσε τους ανακριτές. «Η Audi δεν ενημέρωσε τον εισαγγελέα», δήλωσε ο Οργανισμός στην εφημερίδα, κατόπιν αιτήματος. Οι πρόσφατες έρευνες εναντίον της Audi παρέχουν σαφείς αποδείξεις για τον παγκόσμιο αντίκτυπο του σκανδάλου ντίζελ. Ως αποτέλεσμα, οι πιθανότητες επιτυχίας των καταναλωτών έναντι της VW και των θυγατρικών της παρουσιάζονται σε γενικές γραμμές αυξημένες.